Scrie-ne! Te ajutăm cu drag!

Metode de livrare pentru produsele vândute de MAZZART

Livrare prin curier (standard)

Livrarea comenzilor se face exclusiv pe teritoriul Republicii Moldova prin compania de curierat rapid FanCourier. Tariful de livrare este unic, de 45 de lei pe teritoriul Republicii Moldova. Livrarea produselor pe teritoriul Republiii Moldova pentru comenzile ce depășesc valoarea (1990 MDL) se face GRĂTUIT. Livrarea se face în 1-2 zile lucrătoare. Comenzile plasate în weekend vor fi procesate în ziua lucrătoare următoare.

Retur

Dacă doresti să returnezi un produs, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) și să trimiți către noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.

Dreptul de returnare, potrivit O.U.G. nr.34/2014

Aveţi dreptul de a returna produsele, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.

Perioada de returnare expiră după 14 zile începând de la ziua – de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la informarea de returnare prin e-mail la [email protected]

Pentru a vă exercita dreptul de returnare trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă sau e-mail.

Pentru a respecta termenul-limită de returnare este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de returnare înainte de expirarea perioadei de returnare.

Consecinţele returnării

Dacă returnați produsele, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a reurna produsele. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

NU SE POT RETURNA:

• Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igiena/ingrijire personala care au fost desigilate.

Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de max. 14 zile de la primire, în starea inițială. Te rugăm să returnezi produsul într-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportării.

Adresa de Retur: Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 52.